The Ring

Den stora frågan alla vill veta..... hur ser ringen ut..... så här kommer den
Den något tjockare ringen (övre) är min förlovningsring och den nedre tunnare ringen är min vigselring, nedre halvan av hjärtat är sammansvetsad med ringen i vitt guld. I övre hörnat sitter det en liten ljusrosa sten.
Ringen är precis så som jag önskat och så mig ;)
Älsklingen som inte "kan" använda sin ring till vardags då han sysslar mycket med hygienkontroller valde att bara ha en (sin förlovningsring) därför valde vi att ha den något bredare och han ville ha "vanligt" guld.

Kommentarer
Postat av: lixy

Bra blogg :)

2011-05-04 @ 09:40:35
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: erica

vart e den köpt?

2011-08-08 @ 12:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0