Idiot!!

Idag blev jag utsatt för en riktig idiot!
Jag va i förmiddags ute med min lilla tant(vårdtagare) och promenerade i godan ro på trottoaren i Barnarp. Plötsligt hör jag hur det dönar till bakom mig... liksom som en bil som gasar på rejält och helt plötsligt hör jag ett dån och en jättelik Tsunamiliknande våg sköljer över oss, mig och den stackars lilla tanten och hennes rollator. Satan vad arg jag blev och blöt dessutom. Det va ju tur att kommunen tyckte vi va värda vinterjackor i vinter så jag inte hade haft min egen.... de hade varit mindre roligt.
Det va även tur att tanten hade mössa på sig annars hade morgonens dusch varit förgäves, nu klarade sig hennes hår iaf.
Tacka vet jag gulliga bekanta som tog fartdårens reg. nr. Moahahaha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0