Legoland

Nu i somras bestämde jag och min man att vi skulle ta barnen och göra en roadtrip ner till Legoland.
Jag har själv varit där som barn men va lite skeptisk först då barnen inte var så intresserade av Lego här hemma. Men vi chansade och gjorde detta som en del av vår bröllopsresa, en med hela familjen och en bara jag och älsklingen (fast vi har inte riktigt hunnit bestämma vart vi vill ta vägen)

Resan ner gick bra blev ju en halv resdag då vi for direkt efter jobb på Torsdag men barnen höll god min hela vägen och va lite nyfikna då vi inte berättat vart överraskningen va.....

Två underbara dagar tillbringade vi i parken, första dagen va ganska kall men desto mindre folk i parken och Elias å Gustav hann åka så mycket de bara orkade.

här kommer lite bilder (fler finns på FB)

   
  

En helt underbar resa som vi kommer göra om (inte nästa år men kanske om ca fyra kanske)
På vägen hem stannade vi till i Helsingborg för att kasta lite macka i havet.
Väl hemma va hela familjen trötta men mycket lyckliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0