Ja vad säger man

Vi sitter i bilen på väg hem från min mamma där vi varit på annandagsmiddag.
Gustav sitter väldigt tyst och stilla i baksätet.....
Jag vänder mig om och säger:
Hur är det Gustav? Du har väl inte somnat?
Lååångsamt vrider han på huvudet och säger med en tyst och lite nedstämd min....
Nä jag bara saknar mitt DS det som du har i handen.....
GULLUNGE!

Här följer förklaring till varför det befann sig framme hos mig, Gustav fick ett dinosauriespel och ett DS i julklapp det är dock lite för komplicerat för honom att klara va vissa delar av spelet så då får vi hjälpa honom. Detta var ett sådant tillfälle och jag hade kanske haft spelet hos mig i ca 5min....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0