Shortsväder

Idag har varit en riktigt fin dag. Så fin att vi helt glömt bort å smörja in Elias små srmar som nu ikväll va lite varma och röda.....
Anders, Elias och Gustav har spenderat dagen hos Saffar å lilli, som Gustav kallar Anders föräldrar. Vi lasta av strax efter 13.00 och en stund senare var det dags för mig att låna Anders kamera och åka vidare.
Jag har idag varit på årets mest bloggomtalande händelse (tydligen) en tjejkväll.......på scandinavian photo. Tydligen är det väldigt hemskt och elakt att inte inkludera killar i ett sådant här event. I'm confused....

Jaja det var väl en hyfsat okej tillställning och lite tips ang fotografering har jag med mig. Allt jag behöver nu är träna och öva & öva och träna.... fast klart då behöver man ju testmodeller att öva på.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0