overload

Har precis kommit hem efter mitt besök på IKEA. Det blev lite mer shoppat än planerat...... om man säger så.
Fick med mig en garderob till Gustav, två tavelramar och så tog jag en vända på fyndhörnan innan jag skulle gå ut och gissa vad som stod där? om inte en Tromsö loftsäng precis en sån vi planerat att köpa till Elias 50% rabatt bättre deal går knappt att göra. Jag som aldrig brukar hitta något på fyndet annars.
Gissa om Anders har att göra i helgen hihi...

Problemet kom ju dock då jag skulle packa in alla varor i bilen vilket gick sådär..... men med lite stickandes ut från bagageluckan fick jag smyga hem och nu står allt uppe i lägenheten. Snart bär det av till jobbet så kanske ska värma mig lite mat.

Kommentarer
Postat av: Jenny, Edwin & Wilmer

haha,, har du fått in en Hemnes säng och tre personer i en liten sierra så klarade du väl detta=) jisses vad trångt det var=)

Kram

2010-05-27 @ 17:32:13
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha ja just de ja det hade jag helt glömt

2010-05-27 @ 22:20:10
URL: http://maddesessan.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Roligt att åka till IKEA :D Jag vill också det, fast har iofs inget att möblera, ganska nyss gjort om mitt rum :) Så det är klart liksom, men längtar lite tills man får helt eget så man kan planera, inreda och fixa och så :D

2010-05-27 @ 22:48:20
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0