inte illa

Första tävlingsdagen avklarad! Blev inte så illa, bronsmedalj både i Par och Kombin, samt silver även den i kombin (SM och öppna tävlingen)
Tjejerna simmade bra, de va riktigt duktiga även om de har presterat bättre hemma på träningen. Jag har tagit lite bilder men tyvärr glömde jag kortläsaren hemma så får bli lite pix senare i veckan.
Hem och försvåra vissa program under sommaren inför höstens tävlingar. Imorgon står fritt solo på schemat. Nu ska jag dega i sängen och kolla om det kommer något vettigt bidrag i eurovision song contest. So far no hit....

NATTI

Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén) ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

skriver för att innerligt kunna tacka för rösten för att bli länkad en månad. komplikationer skedde och drivaren till bloggen la ner den. Det är tråkigt - så inget resultat blev av, när jag kollade senast, låg jag i majoritet av till högst röster tack vare dig och alla andra. Så vill tacka, och jag höll det jag lovade! som ännu en tack är du nu länkad på bloggen!

kram en någorlunda nöjd felicia ändå :)

kom ihåg: säg smile o le! (:

Så hoppas jag vi hörs i bloggvärlden allt mer!

2010-05-30 @ 15:15:40
URL: http://feean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0