Hiss och Diss

Hiss:
Jag har egentligen två hissar. nr.1 att den underbara våren äntligen är på gång andra veckans solsken nu är helt fantastiskt och barmarken börjar titta fram.... nr.2 är till alla dessa jobbare som dag som natt har jobbat med att skyffla och transportera stora mängder snö bort från våra gator, trotoarer parkeringar mm. helt fantastskt!!


DISS: och detta blir en riktig FETdiss. Som uttrycket följer det som göms i snö dyker upp i tö..... för mig är det helt ofattbart hur alla dessa hundägare inte tror att deras äkliga hundskit kommer dyka upp när det blir tö... eller är dom hjärndöda??? spolar dom inte efter sig själva på toan?
Under sommaren kan man lätt undvika dessa avfallshögar då de oftast ligger intill kanter (inte för att detta skulle vara något jag accepterar) eller i otillgänglig terräng men nu ser man ju utsmetade kladdiga rester lite hur som helst där man kliver och det är lite som lottovinst om man lyckats undvika kliva i det på vägen från bussen...
FY FAAAN för folk som skaffar hund och sen inte har vett att plocka upp efter dom

Kommentarer
Postat av: julia

hehe samma skit här ;) igår räknade jag till 18 st på vägen till coop och det är en liiiten sträcka .folk har fan inget vett.

2010-03-11 @ 06:58:15
Postat av: Maria

Kikar in! Ha en fin söndag!:)

2010-03-21 @ 09:17:28
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0