mycket att stå i

Just nu har jag en hel del att hinna med fast jag vet knappt vart jag ska börja eller hur jag ska hinna...... ojojoj
Vi åker till fjällen på lördag och under tiden ska man slipa och lacka om vårt golv i vardagsrummet så det håller vi som bäst på att tömma.
Massor att planera inför våren och konstsimmet både på hemmaplan samt internationellt.
Lämna ifrån mig laptopen då projektet har löpt ut (buhu) har ju börjat känna mig beroende av en egen liten knäkompis.... kanske man kan få utnyttja sina systerliga kontakter....

Jaja så som sagt, fullt upp hoppas jag hinner blogga något innan vi reser på lördag annars blir de till å börja mobilblogga (ja vet Jessica att du tycker det banne mig vore på tiden)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det tycker jag absolut ;) får man se dig på badet imon innan du åker?

2010-01-07 @ 23:30:39
URL: http://intesomallaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0