Snörapport

Här kommer en rapport om snöläget i Jönköping under söndagen samt måndag morgon.

Det va lite, lite snö när jag skulle ta mig till jobbet 7.10.... kära bellmansgatan kom oxå med
  

En frusen madde står och väntar på bussen. Ca 40 min då första bussen inte kom pga att den kört fast

Gissa bilmodeller......
  
Här är/var vår lekplats..... det hade kommit lite snö i bankeryd oxå
  
När snöyran väl hade lagt sig tittade faktiskt solen fram och det blev riktigt fint ute om ni frågar mig
 
Idag hade dom hunnit skotta både vår gård och några gångar på förskolan....
  
Elias tog favoritvägen dit oxå


Ikväll va Anders och Elias ute och lekte som bara den i snön och Elias hade hur kul som helst! Gäller ju att passa på för vem vet hur ofta det kommer så här mycket snö....

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

Beträffande bilarna tror jag att det är... haha nä hur fan ska man se de... skratt



Du e bara för snygg på morgonen :)



Härliga kort :)

Du är en hjälte som går upp så tidigt :)

2010-02-22 @ 22:03:25
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0