ovädret

Som ingen kan ha missat så har det ju varnats för snöoväder av nästan västa sorten idag. Man uppmanade folk att stanna inne som inte nödvändigt måste bege sig ut.

Jag har varit ute, nödvändigt?? Nja hade ju träning på badet och Emma hade redan beget sig dit med hjälp av bussen. Sen skulle ju ett gäng killar och tjejer träna konstsim idag (de brukar prova på och tävla i div olika sporter och ville testa på konstsim) Det va faktiskt riktigt kul.
Jag tog mig även både dit och hem utan fungerande vindrutetorkare och i en krypande hastighet. Roligast va det att se alla envisa människor som försökte skotta fram bilen eller promenera/pulsa fram i blåsten.
Nu känns det iaf skönt att sitta inne i värmen medans sambon lagar mat och jag laddar fram bilder för framkallning.

Ta det nu lugnt alla där ute. Dags för mig att flytta bilen.........

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

ska du flytta bilen så du itne får p-bot??? det tror jag inte du får i så fall... inte idad iallafall...hehe

Ja du e grym du som tog dig ut. JAg stannar inne...hehe

2010-02-20 @ 13:55:54
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0