Bra dag trots allt....

Skulle haft lite kompisar här på fika å glasstårta då min lillprins blir stora killen imorgon. Tyvärr fick ALLA förhinder av olika slag så det får bli glasstårta till frukost imorgon. Men lika mysigt kan det bli.

Om man bortser från det så va det en annars trevlig dag. Sov ju i Elias säng i natt då han traskat in till oss strax före midnatt. Jag sov nästan som en prinsessa ända till sju (woaw!!)
Sen fick jag äran att morgonmysa med lillprins Gustav i fotöljen en lång stund innan det var dags för förskolan. Pappa fick stövla ut strax före åtta då stora lillprinsen skulle lira hockey nere på isen.
När båda barnen blivit avlämnade på respektive avdelning tog jag och älsklingen frukost på IKEA mysigt och smidigt.

Strax efter två va det dags att hämta busfröna och idag fick Elias bästis Vilda följa med hem. Tydligen har hon tjatat lika mycket på sin mamma som Elias har gjort här hemma......
Så det har lekts å busats här hela långa eftermiddagen.
En härlig dag med mina två små underbara trollungar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0