USM 2010


Helgen den 12-14 november deltog JSS vid Ungdoms SM på Eriksdalsbadet i STHLM

Mina tjejer deltog i yngsta klassen 12 och yngre
  
Söta Linn och Noa tog en bronspeng i par och Linn fick silver i Solo. Underbart!!

mina andra tjejer deltog i äldsta klassen 16-18 år
 (bild på Emma kommer)  
Finaste Josefine och Emma tog en fantastiskt silverplats i Par och Jossan knep bronset i solo.

Vi deltog även i Kombination men hamnade tyvärr precis utanför pallen... men tyckte tjejerna gjorde ett bra jobb!

 
Här har vi mina flickor med sin stolta tränare.
  
Min tränarkollega Jessica hade även med två flickor där vi fick en till medalj genom Elsa!

Sjukt kul när det går så bra, nu hoppas vi på fler medaljer nästa år.
GRATTIS!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0