En helt vanlig måndag

Idag har jag hunnit träffa min äldsta bästa vän. Vi har varit tajta ända sedan dagistiden och även om man nu inte hinner träffas lika ofta har vi alltid något att prata om och det är alltid lika trevligt. Mysigt nu när även hon har blivit mamma och det kommer bli ännu roligare om ett par år då barnen kan leka tillsammans.
Mindre trevligt va det då jag upptäckte att mina nya svarta "fin" byxor hade släppt i sömmen i grenen så man gick med värsta glipan.... sååå irriterande får fråga mamma eller svärmor om någon kan hjälpa mig sy ihop det, min symaskin beter ju sig inte riktigt som den ska.

Nu ikväll åt jag och älsklingen varma mackor med rostbiff och mozarella mums mums!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0