To cute

Gustav e uppe i vanlig ordning kl 6..... är väl måttligt kul, för mig hade han gärna fått sova till sju..... Elias sover fortfarande. Tror vi blir hemma från dagis idag. Elias kändes kokhet och febrig i natt. Vi får se när han vaknar.

Satt nyss och skulle skriva ett inlägg på Emmas blogg och hon har ett par Nalle Puh figurer på sin sida. Gustav pekar å pekar och utbrister glatt -E puuh, e puuuh..... (han gjorde nog sin mormor stolt nu hihi)
å nu när jag skulle logga in fanns det en bild från Harry Potter filmen på inloggsidan Elias är HP frälst å kollar ofta på filmerna, Gustav brukar oxå sitta som ett ljus å titta i Elias säng. Så när han såg denna bild upprepde han Potte, potte.....

På väg hem från kompisen igår löpte denna konversation
Elias: e pappa hemma?
Jag: Nej pappa jobbar ikväll
E: åååhhhh!!! Jag vill ju ha det varmt! (Anders får alltid lägga honom när han är hemma för pappa e så varm)
nån minut senare
E: jobbar pappa hela natten?
Jag: Nä han kommer hem en stund efter att du har lagt dig.
E: Då ska han lägga sig med en gång..... så jag får varmt.
Jag: Okej...

Slutsats: Pappa e bäst för han e varm......

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

hihi jag stordiggade gustavs kommentar om puh... hihi



Elias e ju bara sååå störtskön :)

2009-10-17 @ 23:41:09
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0