pisspotta!!!

Måhända får jag skylla mig själv... måhända är detta ett dumt påhitt..... men va sjutton!!

Är för en gång skull ledig från lördagsträningen och barnfri så jag tänkte det skulle vara mysigt att gå upp och traska runt lite på loppis och sen ta torget på vägen hem, bara vara liksom (sambon jobbar ju så varför inte?)
Så jag pallrar mig upp samtidigt som honom, han kör mig först mot Tändsticksområdet där loppisen är... det är ovanligt dött ute och vid loppisen är det heeeeeldött!! då vi ser att lörd den 31/10 ingen loppis, röd dag, fi fan asså!! Vi tar vägen via torget lika dött där.... enda "trösten" var att konditoriet där Anders skulle köpa frukostfrallor till jobbet oxå va stängt....

Så nu sitter jag här i soffan och tittar på Buffy the vampire slayer kaffet får bli min tröst

Kommentarer
Postat av: Lilli

Gjorde samma grej Nationaldagen.

2009-10-31 @ 09:38:56
Postat av: Emma, Oliwers mamma

hehe de e inte lätt när de e svårt.... skratt

I göteborg har affärerna öppet ;)

2009-10-31 @ 15:33:07
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0