Party

Har fullt upp med att städa här hemma, tog bara en liten nedsittare från att komma hem från träningen på badet till att RÖJA RÖJA inför kvällens trevliga party!
Det blir barnklädesparty och givetvis  är det då me&i som står på tapeten.

Har tyvärr blivit lite bortfall i min skara som skulle komma, hade hoppats på över elva stycken men det blir lite mys, mys istället.

Är det någon som läser detta och av någon konstig anledning inte blivit bjuden..... är ni självklart välkomna att komma, inget köptvång och det bjuds på kaffe å fralla samt massa tjöta!
Kl 18.00 hemma hos mig, har ni mitt mobilnr så skicka ett mess så får ni all info ni behöver annars kan ni höra av er via mina kommentarer här nedanför.
PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Härligt , vilken snäll sambo du har :)



Altl bra !!

kram

2009-10-29 @ 14:58:02
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Emma, Oliwers mamma

mys mys... va kul me party... önskar vi bodde i jkpg bara

2009-10-29 @ 19:39:48
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0