första julpyntet

Igår va jag helt off.... sov typ mer än två timmar på soffan på eftermiddagen när jag och Elias hade varit och handlat lördagsgodis. Piggnade till först vid fem på kvällen för att sen gå och lägga mig vid 22 och sova, sova, sova fast känner att jag skulle kunna sova ännu mer (jag får göra det nästa helg)

Alla som känner mig vet att jag är helt tokig i Jul och julpynt.... min sambo brukar alltid skoja om att han ska slänga mina lådor när jag är bortrest.....
Igår inhandlades säsongens första julpynt på ICA MAXI jag kunde bara inte motstå

När jag och sambon var på IKEA i fredags blev det denna fina burk som jag för tillfället har sötmandel i men kommer nog köpa nån mer för å ha julgodis i.

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

julen e ju bästa tiden på året ju.... Jimmy hotar också me o slänga alla lådor som står JUL på...hehe Shit va fina de va som du köpt. Jag måste ju också köpa nåt... hiih

2009-10-25 @ 21:11:46
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0