kul på jobbet

Kan meddela alla att jag inte somnade efter två öl. Drack inte ens öl utan mumsig cider (ljuva ungdomsminnen kom tillbaka) Vi va hemma ganska tidigt då min Sambo skulle jobba idag och så även jag efter att blivit tillfrågad under em igår. Handels på lördagar tackar man ju inte nej till :)
Va faktiskt himla kul att komma tillbaka å jobba igen, två kunder tyckte oxå det va kul att jag va tillbaka, uppskattning e alltid trevligt. Sen är det sjukt hur snabbt man kommer tillbaka till rutinerna... alla dessa jävla plu nummer på frukt och grönt...
4666, 4593, 4237, 4806, 4082 74048 osv.... någon som vet vilka grönsaker det va?? svar kommer senare

Så här kul kan man ha när man ska packa bland frukten haha

Kommentarer
Postat av: Mathias

känner faktiskt igen några av dem, men kan inte placera dom.. ;)

2009-05-10 @ 14:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0