snusa = gammal

Idag när vi gick hem från dagis hittade Elias en gammal snusdosa på gatan (nej han fick inte plocka upp den) här följer resonemang och dialogen när det gäller snus (eller snuvs som Elias säger)
De e nog ett troll som har slängt den där, ett gammalt troll.....(sen följde lite mellansnack jag inte lyssnade fullt så noga på) Mamma varför e Nellys pappa jättegammal? Jag svarar nä Nellys pappa är inte så gammal han är inte så gammal som mamma.
Jooo han är Jättegammal, ännu gamlare än dig och pappa, pappa är lite mer gammal än dig men inte så gammal som Nellys pappa..... Jasså? svarar jag ( Nellys pappa blir 28 i år om jag minns rätt och Anders fyller 36.....) Ja för han snusar å då är man gammal....
jag skrattade så tårarna sprutade......

Kommentarer
Postat av: Mathias

hahahaha.. klockrent ju! Go Elias! :D

2009-03-10 @ 11:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0