JAAAAAAA!!!!!!!!

Har ju under en längre tid suckat över denna lägenhet.... antingen så får man ta ett stort tag och göra om med killarnas rum så dom delar på ett eller så flyttar vi till något större. Både jag och sambon röstade på större.
Fick av min underbara kompis Mia veta för ett tag sen att en kopmpis till henne (bor bara ett kvarter bort) skulle flytta, dom hade en fyra. Gissa om jag blev intresserad.... pratade med kompisen i fråga och det stämde att dom skulle säga upp sin lägenhet å vi kunde få nr osv till hyresvärdarna. Jag va även med en snabbis uppe och kollade in lägenheten... klar förbättring mot detta. mer skåp i köket, stor kyl å frys, vi klämmer ju in allt i 2 halvor nu... Fina rum till barnen och allmänt fräch.
I måndags sa hon att dom skulle säga upp lägenheten samma dag så det va bara att be sambon ligga på via telefonen för att få tag i dom (vi hade ju ringt tidigare för att visa intresse mm) han fick inget svar igår och inte idag heller.... men nu hade dom ringt honom jippi!!!!!! Om en fyra här i närheten så jag svävar just nu på små moln även om vi inte vet säkert om vi vill ha den eller ens om vi får den... men jag är glad för ett steg i rätt riktning.
Har även varit duktig nu på fm och sökt en massa jobb.... är det någon som vet nått kan ju hojta till.

Avslutar med lite härliga bilder från våffeldan...
  
Här smaskar Gustav Grädde med våffla

Elias va så sugen så vi kunde inte vänta tills pappa kom hem


Sol ute sol inne
sol i hjärta sol i sinne


Kommentarer
Postat av: Jennypenny

Åh vad roligt!!!

Attans att den ligger i Jönköping bara!

Kram!!



Jag e inne och kikar på din blogg varje dag jag med=)

2009-03-25 @ 19:41:42
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/
Postat av: Emma

åhhh va kul!!! Spännande o följa om ni får ny lgh nu.

Ja som du såg så är det månd den 6 april som Jimmy ska jobba i Jönköping. Då kommer du inte undan ;)

kram kram

ps.... sicka söta kort!!!

2009-03-25 @ 22:05:48
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0