hata hata hata Göteborg......

Nä de gör jag ju inte egentligen.... men just nu pågår lite utav en hat-kärlek mellan mig och en av mina bästa vänner Emma som kommer från just Göteborg, hon hejar på Frölunda å jag håller ju givetvis HV71 varmt om hjärtat även om jag inte är lika stor fantast som henne. OM det mot förmodan skulle vara någon som inte är så insatt i slutspelet kan jag ju meddela att dessa två just nu slåss om Final platsen. Frölunda leder med 2-1 i matcher fast HV gillar ju att slå från underläge so it ain't over until the fat ladie sings...
Men Emma vi smålänningar är ju storsinta och tycker ju liiiite synd om er från i fjol.... hehehe då Frölunda missade slutspelet helt och hållet och något annat lag tog hem segern!! hmmmm ja undrar just vilket lag det va..........

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du Määäääd!! Ska bli intressant o se hur ni klarar 2 matcher i våran vackra stora arena....hehe

Jag önskar jag kunde gå dit bara :(



kram

2009-03-24 @ 17:59:42
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0