Alterego

Igår kväll va jag inne hos våra grannar i huset mittemot. Jenny och Frida två helgoa tjejer som är lagom crazy lätt! Jag skulle åkt och handlat men fastnade liksom där en stund så jaja.....
Där kom mina bröder upp på tal, det va ju en period då man knappt kunde röra sig i stan utan att alla visste vem Hulan va, smeknamnet min storebror fick av sina konfakompisar som hängde kvar och växte sig stoooort. När det sen va dags för min lillebror att konfimera sig blev han ju naturligt minihulan.... men vad va jag??? igår kom vi fram till att jag va mellanhulan.... tjejen som alltid hänger på om det bjuds på öl.... och hon spottar inte i glasen! Tjejen som lever i det fördolda.... men som i vissa fall tar övertaget, som den där kvällen då jag blev inlurad på Karlssons iförd collegetröja och ett par knallröda arla vindbyxor... mmmmm I looked good :)
Nästa utflykt med mellanhulan går till kvarterskrogen ladan..... när töserna är barnfria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0