så trött så trött

Nu har jag packat å packat å packat lite till det står mig upp till öronen och ändå finns det massa kvar.... varför blir det alltid så när man flyttar???

Ska inte klaga, min underbara sambo har flyttat och burit hela midsommarhelgen så nu har vi sängar och allt som e viktigt för å bo med två barn borta i nya lägenheten. Allt medans jag va i Kroatien på tävling, hela långa resan kommer hamna på bloggen ja loooovar men inte förens jag känner mig inspirerad och inte har en massa böös hängandes över mig.

Nu åter till packandet så man med gott samvete kan åka till sjön å bada i eftermiddag. Guuud vad jag saknar havet dessa heta dagar

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

usch nä flytta e kul, men det där sista packandet e sååå jobbigt. Man räknar alltid fel på flyttlådor o tror sååå gott om sig själv... hihi

Ser fram emot o komma o hälsa på sen när det är klart i nya.

kram

2009-06-24 @ 22:40:22
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0