Fundersamt

Lördag idag och som alla barnfamiljer vet så innebär det lördagsgodis!!!
Den äldsta sonen är inte riktigt en gottegris, han är mer för å köpa sen äter han kanske bara en tre bitar, medans den andre som by the way har varit svårare att hålla borta från sånt där (mycket lättare när det inte finns någon storebror som läskar)
Gustav har någon slags godis radar eller hyperkänsligt luktsinne för det hjälper inte vart jag försöker gömma godiset så lyckas han finna det, å här är det inte bara en bit i taget nej, bäst å moffa in så mycket jag kan för vem vet när någon stryper tillgången....
Här har han lyckats plocka ner min påse och försöker snabbt öppna den

Idag hade han fått en klubba i godisaffären för det brukar lugna ner vilddjuret lite och hemma satt han lugnt i vår fåtölj och mumsade vidare men när han satt med min godispåse i högsta hugg undrade jag vart klubban tagit vägen???
Här har ni svaret

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

hahaha ja du... inte lätt me en gottegris till son ;)

Kul där me klubban!!!

2009-06-06 @ 21:09:35
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0