Fullt ös

medvetslös....varför sprida ut sina aktiviteter när det är så mycket roligare och knyppla ihop dom till ett enda stressmoment

Packa, packa, packa låda hit å låda dit.... fattar inte när det ska ta slut... sen försöker man organisera och planera för att något ska få rum i en låda men nehe... då vill skiten jävlas och fylla upp preciiiiis ovanför kanten. BALLE!!!

Stunden närmar sig oxå med stormsteg... tävling hemma i helgen SM å allt vad har jag gett mig in på.... massa planerande och ordnande inför utlandstävlingen som jag åker iväg på nästa måndag. Mitt i vår planerade flytt känns det som därav stressen att få packat så mycket som möjligt nu innan lördag.

OH LORD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0