Första vurpan

Ja då va det avklarat.
Elias första vurpa med cykeln, jag och Anders pratade om detta igår när vi cyklade till förskolan att en vacker dag kommer ungen stupa så som han kör. I rasande fart ner för backar tvära svängar och sneddar upp på trottoarer.
Så idag på väg till förskolan skulle han snedda upp för "kullerstens"kanten och pladask!! Skrapsår på knä och armbågar utöver det så klarade han sig fint. Tur i oturen så hade vi glömt glasögonen hemma idag så dom klarade sig.

Gustav fick gå lite längre än Elias idag till kl 14.00 pga att han fortfarande sover efter maten och Elias skulle gå till 13.00 idag istället för 12.30 pga utflykt så personalen tyckte det va smidigare än att jag skulle behöva krångla mig dit tidigare å så. Fröken M är en helt fantastisk förskolelärare!!!
Så under den timmen som jag och Elias hade för oss själva passade vi på att cykla till ett fik och fika. Vilket va mycket mysigt för oss båda.

Nu blir det mat å sen badet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0