"CMFR"

1 juni förra året inträffade på en söndag och jag hade spenderat en långhelg tillsammans med Gustav i Göteborg, träffat kompisar, strosat på stan, tittat på ryska landslaget i konstsim. Anders och Elias hade det mysigt hemma i jönköping. Jag minns att det va helt fantastiskt väder då oxå.
Väl hemma på söndag och vi kröp till sängs barnen hade somnat för länge sen och jag va såååå trött att jag hade kunnat somna inom två minuter på kudden, men så blev inte fallet....... för när vi ligger där i sängen plockar Anders fram en stor röd ros och frågar.....
Madeleine vill du gifta dig med mig? JAAAA blev ju det självklara svaret, han är ju min riddare, min älskling mitt allt.

Några veckor senare åkte vi förbi och spanade lite på ringar, jag hade ju stenkoll på vad jag ville ha och våra tillsammans skulle väl gå på en del, vi avvaktade....... sen sprang ju tiden iväg vilket den lätt gör när man har två små.
Men för ett tag sen nämnde jag för Anders att jag nog skulle vilja ha en ring, tjej som jag är och jag kunde tänka mig vad som helst i väntan på att vi skaffade oss dom vi verkligen ville ha. så i helgen hände det.
Inte den äkta utan mer en Cheap MotherFuckingRing men jag kan inte vara lyckligare.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, jag minns också den helgen=) och jag minns att din riddare fick komma med extra nycklar till bilen oxå....

minns att jag fick ett sms på kvällen där du skrev att din blivande man friat oxå=)

Grattis igen till er båda!!!



Massa kramar!!!

2009-06-02 @ 13:59:29
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/
Postat av: Jessica

äntligen!!! me is happy!

2009-06-02 @ 14:42:58
URL: http://intesomallaandra.blogg.se/
Postat av: Emma, Oliwers mamma

åhhhhhhhhhh romantiskt.....

2009-06-02 @ 20:18:05
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: Paula

Jättefin ring....lycka till

2009-06-04 @ 19:12:05
URL: http://gullfubbick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0