Planeringskonferens

Nu i helgen har jag ju varit på resande fot eller närmare bestämt Skärholmen, Stockholm. Då jag ansvarar för konstsims Landslag, Elit och tävlingsaktiva i Sverige så fick jag inbjudan att delta ihop med några "kollegor" på Svenska simförbundets planeringskonferens. Jag måste bara säga att det va mycket givande att få se personer man som vanlig aktiv och tränare aldrig träffar annars. Man får prata mycket konstsim och folk va överlag intresserade av vad vi gjorde. Det gav oss ansvariga att sitta ner och prata ihop oss, dock skulle vi behövt hela helgen för oss själva men det sades mycket intressant både på lör em och söndag då hela gänget va samlat.
Nu gäller det bara å jobba på och söka pengar, ni inom konstsim som läser detta finns en massa pengar att söka via Idrottslyftet mm. så det är bara att köra på så det ryker 2009.

Nu till min absoluta höjdpunk på helgen. Då vi va något utav V.I.P. så va konferensloungen öppen där det fanns tillgång till.......

En glassbar (all you can eat)
och

popcornmaker.......Do I need to say more?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gahh - vilket lyx!!!

2009-01-26 @ 20:14:58
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Emma

Shit va gottit!!!!

Kul att du haft en bra helg.

kram kram

2009-01-26 @ 20:18:14
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: julia

Glasss jag är så avis

2009-01-27 @ 10:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0