Då va det dax

Jaha så har smittan slutligen nått mamma... känner mig långsam som en snigel och huvud som ett bowlingklot ändå envisades jag med att träffa ett helt gäng kompisar. På fm gick jag och lillprins på a6 och strosade med mina två vänninor från Gymnasiet och kollade bland reabarnkläderna, va ju fett urplockat men det blev en supersöt/tuff mössa till lillprins som han kan ha när han börjar dagis eller ja annars oxå juh... samt ett köp 3 bet för 2 på lindex. Såg några riktigt fina kläder till storprinsen oxå men det får bli efter loppis som jag ska på nästa lördag.

Gustav i sin nya outfit

Efter att man plockat upp Elias från dagis blev det ikea med hans flickvän Nelly, dom e så goa de där två asså. Tanken va att dom skulle busa på småland men det va stängt pga bollstädning.

Jaja nu ska jag lägga mammas prins och pappa sin prins (den stora) för det är pappaspojk!! Därefter blir det lite snack hemma hos min übersköna kompis Åsa.


Kommentarer
Postat av: Lilli

Smittan har även kommit till Lolle

2009-01-22 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0