Sportlovsmåndag

Då va det sportlov... och som föräldraledig blir ju stora killen hemma oxå..... Vad ska vi hitta på då??? Idag ska vi hälsa på en old friend of mine Mia och hennes lille skrutt som inte är så liten längre, ska bli kul å se hur dom bor nu då dom flyttade nyligen.

Kanske ska försöka åka lite skridskor med storprinsen i veckan med, man ska orka oxå och vädret ska kännas hyggligt. Idag är det iaf klarblå himmel där jag sitter :)
På onsdag ska vi iaf träffa storkusinerna från Tibro. Elias och Gustav tycker dom är jätteroliga och leker med dom.

Igår skulle jag och Åsa kolla på Twilight men vi fick glömma den idén då det inte funkade..... trist men vi får försöka med den nästa gång. Blev seven pounds med Will Smith istället en mycket bra film får jag säga, tänkvärd och hade jag tittat på den själv så hade jag nog gråtit floder......

Nu kallar mina busfrön på mig


hittade lite gamla kort från förr... i Emmas korridor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0