speedy....

Fullt ös medvetslös.... pojkarna spelar boll i hallen, eller ja det är väl mer Elias som briljerar och Gustav som skrattar.... Vad tycks om min nya bloggdesign?? jag är rätt nöjd själv faktiskt och kommer nog hänga en hel del i photoshop numera.
funderar på vad det ska bli för mat till middag idag..... Elias vill ju ha broccoli, spagetti och fiskpinnar. Jag är väl sådär sugen på det men vi får se vad det blir... finns inte så mycke annat snabbt att tillaga.

Anders jobbar kväll idag så på fm passade jag på att utan barn hälsa på min kompis Mia i deras nya radhus. Vi hade mycket trevligt och mumsade tårta och drack kaffe, hennes lille sebbis passade lägligt på att sova så vi fick lite alone time att tjöta på. Av någon konstig anledning blir det inte att vi ses så ofta... men barn och familjer tar ju lite tid om man säger så... jaja när det blir lite varmare ute kan vi ju hänga på deras innegårdslekplats. Fast klart de hade en bra pulkabacke på baksidan oxå ;)
Måste bara säga att jag är väldigt avundsjuk för deras radhus va sååå himla fint och mysigt och Tokarp är nära till både stad och natur. Skulle själv kunna tänka mig att bo liknande den dagen det blir aktuellt. Men det får vi se när de blir. Allt är ju en kostnadsfråga, men drömma kan man ju alltid göra.

puss å hej nu ska jag försöka få lite inspiration i köket.

Kommentarer
Postat av: Jessica

gud vad fint det blev =D

2009-02-16 @ 18:06:02
URL: http://intesomallaandra.blogg.se/
Postat av: Emma

Sidan e verkligen görafin!!!

kram

2009-02-16 @ 21:58:05
URL: http://www.nogg.se/fahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0