Slösöndag

Idag har verkligen varit en slösöndag.... vi har inte gjort särskilt mycke och jag har inte ens tagit mig utanför dörren, Super trött i morse då jag stövlade upp kl åtta, ja Gustav hade ju varit vaken ett bra tag tidigare...... men sambon tog med honom upp så man fick somna om en liten stund iaf. man får passa på att njuta till de små tillfällena.
Idag tittade min underbara kompis Åsa in med sina två yngsta yrväder tre och fem. Jag vet ju hur det är att vara ensam mamma men jag hade bara en... och det va jobbigt nog, här handlar det om tre. I salut you Åsa! Du är min vardagshjälte

Ska strax över till henne med film å gotte så ska vi ha videokväll, vilket vi försöker ha med jämna mellanrum oturligt nog brukar vi alltid välja skit dåliga eller skumma filmer sist ut va the mist med Steven King vilket va godkänd fram till slutklämmen då det söööög!! I kväll blir det Twilight..... spännande
Sen får vi se om sambon håller sig vaken tills man kommer hem eller om man får famla i mörkret.

puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0