Melodifestivalen delfinal 2 och valentinesmiddag

Jaha då börjar alla hjärtansdag lida mot sitt slut och jag är trött så trött så trött.
Älsklingen hade lyxat till det kvällen till ära med kött närmare bestämt entrecoté å god potatis till mumma, är verligen en köttälskare och bäst är det när den är "medium rare" (haha blodig men helst död..) och till efterrätt syndens glass hägendaz strawberries and cream yummo!!! Min älskling vet vad jag helst vill ha och tur är väl de.

Middagen avnjöt vi inne vid tvn för jag kan inte missa melodifestivalen....
hmmm... är mitt utlåtande även denna vecka, jag och sambon hade rätt på topp fyra fast inte nödvändigtvis som den slutade. Mina två självklara favoriter va redan från första refrängen Lili och Sussie samt Måns, Amys låt växte lite för var gång man hörde den så... nja...fast vad hade flickebarnet på sig?? klart bättre än förra året iofs men snälla!!!.... lite kul med pudelrockare i finalen men jag är ledsen att säga det men de kändes lite guns'n roses plagierat för å inte snacka om the creapy trummisen... usch!! en äkta slimebomb i glansiga tights som försökte hångla upp Petra och även flörta vilt med Måns dansare..... burra burra!!

Jaja man får väl rösta på tjejduon i andra chansen då, om de inte kommer mot någon som blir mer favorit. Ja menar vilka som va unga under sena 80-talet har inte haft systrarna som sina idoler av något slag???
Blue, red, gren, white ohohooohhoooh what's the colour of love?


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag kommer rösta på Lili och Susie jag med. Deras låt va riktigt bra.

Jag gilalr inte upplägget i år faktiskt. Sämre än sämst. Så orättvist att nästan alla va kassa förra veckan o mer bra denna veckan o lika många ska vidare. Nä nästa år får de ha 32 bidrag o en heldag istället..... haha

2009-02-14 @ 23:34:47
URL: http://www.nogg.se/fahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0