Jobba, jobba, joooobba!!

Ja ni.... Som jag lite snabbt nämnt i tidigare inlägg nämnt så har jag ju börjat jobba extra på hemtjänsten. Förra veckan gick jag brevid för å lära mig lite hur det fungerar. När jag lämnade stället på fre lunch trodde jag väl inte det skulle dra igång med sån fart redan med en gång....... men på måndag morgon fick jag frågan om jag kunde jobba på kvällen samt tisdag dag. Självklart!!! På onsdag sitter jag och Anita på IKEA och avnjuter frukost då telefonen ringer..... Kan du jobba en sväng på söndag?? 07.30 till ca 11?? Absolut!
Och igår var vi uppe på rosenlundsbadet med busungarna och ni kan kanske gissa vilka som ringde då...... Låt mig säga som såhär att jag jobbade även en stund idag. Ska även jobba på måndag (vilket dom frågade om redan förra fredagen)

Just nu tycker jag det är riktigt trevligt att jobba inom hemtjänsten, arbetslaget jag är i är kanongoa arbetskamrater och ställer verkligen upp och hjälper en när man är något mer än villrådig... Sen är alla vårdtagare supergoa damer, tanter och herrar så jag trivs verkligen! (än så länge)

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

va glad jag är för din skull att du fått ett kul jobb.

Såna jobb är så lätt att få massor av timmar på som du redan märkt.. hihi

kram kram

2009-12-21 @ 01:22:11
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0