dan före dan före dopparedan

Ja nu närmar sig som sagt Julafton med stormsteg. Jag fick idag en julklapp av mina fina simmarflickor. Så sött av dom. Stort tack måste jag säga ni är verkligen toppen!

Ska strax slå in barnens sista klappar sen är det klart. Då är det bara några sista grejer kvar att ordna med inför själva julafton.
Imorgon ska vi fira "förjul" hemma hos Anders föräldrar ihop med hans bror och barn så då kommer hela dagen spenderas i Bankeryd med god mat och trevligt sällskap.
Hoppas verkligen arr all snö som föll i kväll får ligga kvar nu under alla juldagar, tyvärr står vår termometer på bara -0,5 hoppas på lite mer kyla (Nej Julia inte så kallt som ni har det jag VEEET!!!) Visst är du tacksam för att du lyssnade på mitt råd om termobyxor och inte din systers hahahaha.

Nej klapparna var det ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0