En helt vanlig fredagmorgon

Ja idag är det en helt vanlig fredag... eller nja jag åker ju iväg på sommarkonferens med JSS nu efter lunch så svärföräldrarna ska passa och natta busfröna ikväll då Anders jobbar kväll.
Får väl försöka plocka undan här hemma tycker inte om när det är stökigt och ligger en massa ofärdiga projekt och lådor överallt önskar att jag va sån som bara kunde ta en oöppnad låda och slänga den... men vem vet det kanske finns något viktigt i den... något man kan behöva... så då är det ju dumt att slänga den....
Nästa vecka ska jag ta en heldag till städning och röj av kartonger, loppis är det ju snart dags för. Måste även ringa ang våra tapeter som vi ska få så det kommer igång.

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe, fixa barnen till dagis och senare blir det packa, ducha, städa, försöka klämma in lite jobb med konstsimsenkäten och till stan för en ny internetbankdosa och kanske systemet...

Mer uppdateringar följer efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0