Tröööööött

Har åkt på dunderförkylningen Gösta... suck jaja bättre denna vecka än nästa då sambon är i Barcelona måndag till fredag. Har svettats som en babian (inte för att jag vet om dom svettas egentligen menmen) i natt och för att göra min dag helt underbar tyckte Gustav det va dags att gå upp och äta välling kl 5.25 i morse. Jag tippar att det va i samma sekund som min sambo stängde dörren för att gå till jobbet.... Gustav brukar ha det på känn. Jag hoppas verkligen det blir bättre då han ska sova i eget rum till sommaren. Va även inne på Willys här för att köpa lite lunch, barnen fick vara hemma idag då de snörvlade och hostade de oxå, Bossen som satt i kassan idag så han frågade om jag hade några jobbplaner för sommaren inga sa jag och han skulle nog kunna knåpa ihop något yes!!!! Nu i helen ska ju simförbundet ha sammankomst så man kan ju hoppas att saker och ting kommer i rullning då..... Nej nu ska jag vila på soffan medans Elias kollar film och Gustav sover, man får ju lite dåligt samvete när de kollar på tv nästan hela dagen men idag är jag för trött för att aktivera honom :(

Kommentarer
Postat av: Mathias

Har oxå blivit förkyld!?! tycker vi tar o skyller på storebror som va sjuk i söndas!! ;P

2009-04-23 @ 12:30:52
Postat av: MiniMe!

kolla in min bloGg!

Undrar om fler än jag lider av denna SkofeTish. jag behöver fler som delAr min fasination.

haVe a nice night!

???

2009-04-23 @ 17:23:39
URL: http://www.giggap675.blogspot.com/
Postat av: Lilli

Vi har också smittats av dunderförkylningen Gösta

2009-04-23 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0