Nyduschad

Någon på torpa envisades med att elda i sin trädgård idag så när jag kom hem efter att ha varit en vända i videobutiken så luktade jag perka!!! Inte sådär mysigt som man gör när man har grillat utan bara en massa skunk så det blev till å ta en dusch (fast det inte va min duschdag egentligen Jessica...)

Idag hade vi det supernice i stadsparken, fast en massa mammor blev det inte bara jag och Åsa (från dagis) har ju fler Åsor så det gäller att hålla ordning på dom :)
Tyvärr fick Åsas Sambo komma och byta av henne strax efter fikat då Ebbe lille inte mådde så bra utan la en kaskad i vagnen :(
Lovade ju lite bilder så här kommer några medans sambon duschar för sen blir det filmtajm!!!
    

Hela gänget samlat
(Gustav, Alicia, Philip, Oscar, Elias och Ebbe)

Kommentarer
Postat av: julia

vad mysigt gumman

2009-04-04 @ 22:08:31
URL: http://smultronhjartat.blogg.se/
Postat av: Emma

åhhh va fina kort....

2009-04-04 @ 22:59:34
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0