London calling

Då va det snart dax.... om en och en halv timme sitter jag på bussen till Göteborg och sen vidare med flyget till London!!
Ska bara vara en dag i själva London för att sen åka vidare till Cobham där jag ska vara med på en kurs i Konstsim, ska bli superduper kul alltsammans.
Klart jag kommer sakna barn och sambon massa men men får pussa desto mer på dom när jag kommer hem.

Nej nu ska jag fixa lite med dom sista detaljerna!!!

Vi ses nog inte här före onsd nästa vecka som är..... dadadaaaaaaa min 30 års dag hua.

Puss å kram och Glad påsk på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: henrietta

sv: ååh va underbart (: kommer nog bli kanon. jag kan prata med henne! tror hon kanske skulle vara lite sugen. jag återkommer så fort som möjligt. ha det bäst i london, kram

2009-04-08 @ 11:07:11
URL: http://henriettasrosamoln.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh jag kommer sakna dig masssa ju, men hoppas du får kanonkul!!!

kramar

2009-04-08 @ 23:28:38
Postat av: Jennypenny

Hej=)

Hur hade du det i London?

Kram kram!!!!!!!

2009-04-13 @ 18:35:57
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0