Fröken duktig...

Frågar man min son vad han vill ha att äta blir svaret, spagetti, köttbullar och broccoli. Han skulle utan tvekan vilja äta detta sju dar i veckan två gånger om dagen.....
Idag tänkte jag vara lite duktig och göra äkta potatismos och fiskpinnar då vi hade lite potatis som höll på att bli gammal. När jag kokat och hält av potatisen inser jag att vi ju inte har någon mjölk hemma... sketans oxå!!! Får bli spagetti idag oxå fast med fiskpinnar istället för köttbullar....
Jag som hade så stora planer :(

I em blir det stadsparken med en hel drös barn och ett gäng mammor mysigt. Ska försöka ta lite kort som kommer in.

ut och njut med er nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0