Segt

det är söndag kväll och jag är så trött så trött. borde man inte vara pigg och utvilad inför kommande vecka? Inte när man är småbarnsförälder. Jag är tacksam att jag har en sambo som brukar ge mig sovmorgon på helgen inte på lördagar dock för då har jag ju träning på badet kl åtta men det är ju självförvållat.... likaså barnen oxå om man tänker efter :) men men oavsett så är jag TRÖTT kanske beror på att man kämpar mot en förkylning kanske på grund av någe annat.

Nu i helgen har vi haft Riksmästerskap i figurer i konstsim vilket för våran del gick bra funktionärerna va toppen och tävlingen flöt smärtfritt och vår tjej som ställde upp både i junior och seniorklass slutade på en fjärdeplats. fast hon har två år kvar tills hon blir ren junior.
Då jag va upptagen med tävlingen i förmiddags va det Anders som fick ta med sig barnen till kyrkan.... nu kanske några undrar???  och ja det är så här att Elias går på något som heter musik och skoj varje onsdag och det anordnas i sofia prästgård ett par gånger får då barnen vara med och sjunga på gudtjänster och så va fallet idag. Vet väl iofs inte om Elias sjöng så mycket men han stod iaf med framför församlingen :)


Senare på eftermiddagen gjorde vi vår vana trogen och gick ner en stund till dalen. Elias fick leka av sig och Gustav likaså, han älskar att gunga och äta sand.... så man får se till så han har en napp i munnen annars åker både två och tre nävar sand in.
 
Elias hår börjar bli långt och lagom vildvuxet men klippas får det inte! (han vill ha lika långt som mamma...)

Gurra chillar i vagnen

Nu ska vi äta tacos vilket väl är en av mina favoriträtter, fast inget slår kokt fisk potatis och äggsås!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0