Rädslor

Alla är ju rädda för olika saker, när jag va liten va jag rädd för monster under sängen och i våran hall.... samt att vara nere i våran källare efter att jag släckt lampan (den rädslan fanns iofs kvar tills vi sålde huset då va jag 20)
Nu tycker jag det är otäckt att vara utomhus när det är riktigt kallt och mörkt får en rysande känsla som smyger sig på ända in i benmärgen, riktigt otäckt faktiskt.
Min stora son är väl rädd för det man brukar vara rädd för när man är fyra, spöken, otäcka ljud, och draken utanför fönstret (mitt fel som skulle berätta en gullig saga en gång som gick lite snett)
Min lilla son...... är rädd för.... spagettiburken.......????

Kommentarer
Postat av: Isa

Fin blogg!



Titta gärna in på min bloppis! Vinterkläder och annat för flick och pojk i stl 92-110 finns att fynda.



Mer kommer att läggas till under dagen så kom gärna tillbaka flera gånger!



Välkommen!



http://Isas.blogg.se

2008-10-22 @ 11:36:07
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0