Mitt kök

Har precis blivit färdig efter min och Gurras lunch han åt någon ekologisk spagetti och mozzarella medans till mig blev det fullkornsmaccisar, två viktväktarbrattisar, blomkål och en morot. När jag stod och gjorde iordning min mat påmindes jag över vilket fruktansvärt dåligt kök jag har. Vi bor i en ganska stor trea och ja även köket är väldigt stort men helt opraktiskt.... se bild nedan. Vi har två skåp där allt ska få plats en yttepytte diskbänk(på den ena har vi en bänkdiskmaskin annars skulle vi drukna i disk) Ett skafferi som inte är med på bilden och ytterligare ett skåp där micron står i me not like!
Jag kan tycka det är ganska kul att laga mat inte världens avancerade saker men ändå, fast i detta kök är jag helt ointresserad och jag tror det beror på utrymmet. man kan ju knappt vara på diskbänken och göra något.
På andra sidan spisen där vi hängt vår almnacka den hörnväggen är helt ihålig när man knackar varför sitter den där? jag fattar ingenting och nej det är inte skit på kaklet utan den vita färgen som håller på att lossna och det är brunt under.....

How am I to work under these circumstances??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0