En sådär dag

idag är det en sådär dag vet ej om det beror på det råa vädret ute eller något annat.... Vaknade med dundrande huvudvärk som lindrades något av en kopp kaffe. När jag lämnat Stora killen på dagis kom jag hem och va alldeles genomsvettig, är fortfarande genomsvettig fast jag knappt har några kläder på mig.
Känns som skiten (kläder, leksaker mm) bara växer å växer man försöker att plocka undan men varje dag fylls det på med nya saker... Jag vet att jag är det av oss vuxna här som är mest utspridd med mina saker men nu är det ju inte bara mina saker som ligger spridda i denna lägenhet..... är så frustrerad trött å ja allt så jag vill bara stänga in mig och gråta. Jag brukar vara känd som den som alltid är glad och positiv och uppåt och rolig och....... och jag känner ibland att man får ta på sig den rollen. För vad har man att må dåligt över? Jag har två goa barn som större delen av tiden är väldigt lättsamma och glada, där kunde jag haft det flera gånger värre och min Sambo är one of a kind ja vet det vilket kanske spär på känslan av att du som har de så himla bra ska inte klaga så jag klagar inte.

pisspotta oxå!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

HELLO DARLING!!

Jag tycker inte att du klagar. Du kan inte alltid vara en glad o go tjej. Alla har vi våra jobbiga dagar då vi bara vill gråta o kasta saker..hehe!

Ta hand om dig!!!

kramar i massor

2008-10-13 @ 14:32:41
URL: http://www.nogg.se/fahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0