Dagens utflykt

Då va dagens utflykt över.... det blev som tidigare nämnt IKEA smidigt när man inte har lust att försöka laga något inspirerande med två kinkiga barn vid fotknölarna.... Efter matintag tog Elias Småland i besittning och sprang runt där en timme medans jag och Gustav i lugnan ro kunde strosa runt. Det blev lite mer än bara läragå vagn en trave värmeljus och två tavelramar hamnade i vagnen.
På hemresan va Gustav rasande. Elias satt i stolen bredvid med en smarrig glass som han inte fick ta del av, min yngre son har redan upptäckt livets goda och vet precis vilket det är......

Nu försöker jag få lille kinkgubben att sova middag, det funkar sådär bra kan jag meddela medans Elias för första gången är ute på gården själv.... han kan ju koden in nu och han ville leka ute ensam så vad säger man???
Elias du får bara vara här på gården! Du får inte följa med någon någon annanstans, du får inte smaka på något om någon bjuder, du får inte gå över gatan, du får inte prata med någon du inte känner eller förresten du får inte prata med någon.... ja man kan ju tjata ihjäl de stackars små.....
Gustav sitter ju fast i spjälsängen så jag ska nog smita ut och kolla läget

Kommentarer
Postat av: jennypenny

åh vad bra, jag och syster skulle beställa där igår men vi hann aldrig. vi ska ha en del,,bla..foten och giraffen=) vad ska du ha så kan vi göra beställningen här=) Kram på dig!!



29 nov boka!!!! namngivningen... kan du messa mig din adress så skickar jag inbjudan!

2008-10-20 @ 23:57:49
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0