Äntligen fredag!!!

Sitter nu med en underbar grogg i min hand och känner att efter halva har mina kinder redan börjat bli blossande varma.... man har legat av sig!!!
Hinner inte blogga så mycket just nu, insåg bara att det va evigheter sen sist så... jag får uppdatera på söndag för innan dess har jag nog inte tid :)
Idag fyller min lillebror 25 stort hurra för honom!!!
Anledningen till min grogg är att jag alldeles snart ska gå ut på bio med en tjejkompis och vi ska ta oss en öl eller två innan så jag blev så sugen på å smygstarta hemma... Jag å Anders gör ju aldrig slut på spriten här hemma annars.... Nu vill Elias inte att jag ugglar vid datorn lägre....

over and out

Kommentarer
Postat av: Mathias

Tackar tackar :)

2008-11-18 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0