Julen i korta drag

Hejsan hoppsan alla läsare och vänner, ett par dagar sen man skrev i bloggen nu men har varit fullt upp under juletiden... juldagen firade vi jul hemma hos Anders föräldrar med hans bror och Sambo samt deras 4 barn (resp har två sen tidigare förhållanden) Elias lekte tjuv och polis med Största flickan som alltid varit lite av en favorit hos honom.
 Gustav med farbror, "Gudfar" Lasse
 vi plaskar i favoriten, bidén
 och fiskar upp en Elefant..

Annandagen va det traditionellt kycklingklubbor, potatis och sås mumma sen till efterrätt chokladpudding!! En del säger att de äter så de rullar efter julmaten men jag, jag gör det på annandagen.....
Lördag jobbade Anders så då tog vi mormors (min mammas) droska och drog till Lidköping för att hälsa på div släkt. Fm macka hos min mormor, lunch hos min moster Solveig, ficka hos mormor sara igen och som avslutning macka med nykokt och griljerad skinka hos morbror Roland. Låt mig säga att barnen somnade snällt i bilen på vägen hem...
 Elias å mormor fikar
 Gustav är imponerad av Morgans gamla dykarhjälm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0