Let it snow, let it snow....

De snöar utanför mitt fönster och det känns helt fantastiskt! Elias leker inne på sitt rum och Gustav har gått ner för räkning i spjälsängen. det är fortfarande en halv plusgrad ute men om det snöar ordentligt så kanske den ligger kvar..... ikväll blir de mys med varm choklad efter träningen så klart.....
Idag va sista gången på Elias simskola och vi föräldrar fick vara med och titta, anmälde honom till fortsättningen som börjar igen efter nyår. Skönt att de får lära sig bra vattenvanor tidigt tycker jag. Han kan ju faktiskt simma på sitt eget lilla sätt men ändå....
Nu ska jag återgå till min soffa medans huliganerna sover/leker själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0