10

Idag blir lillfis Gustav (Grodan) hela tio månader, tiden verkligen flyger iväg. Suck mitt lilla älskade knytte. Underbart är oxå att han fortfarande är mammas lilla gos, bara mamma som gäller där och mest hela dagarna säger han mamma aaamammaaa, eftersom Anders knappt fått en fast plats i mitt och Elias liv innan han va Elias favorit känns det skönt att jag har någon som tycker mest om mig :)
Han verkar ju iofs vara lika full av bus som sin storebror så jag får njuta så länge det varar innan det bara är bus med pappa som gäller (jag busar ju inte riktigt lika vilt)

Idag ska jag försöka klippa ihop min simmarflicka Jossans musikprogram som kommer bli sååååååå bra!! sen imorgon är det julpynt och julmusik som gäller.

Lik mamma men pappas pojk


Lik pappa men mammas pojk

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch.... då vet d ju hur jobbigt det är att gå över. 42+5är dethär i Göteborg, så 18 d. Va tror du om de? haha

2008-12-07 @ 17:04:34
URL: http://www.nogg.se/fahlberg
Postat av: denise

din två små söta pojkar kommer alltis tycka om dig

2008-12-07 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0